In English

ილია ჭავჭავაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი

  • მთავარი
  • სიახლეები
  • ჩვენს შესახებ
    • მისია
    • მიზნები და ამოცანები
    • სტრატეგია
      • მიზნობრივი პროგრამები
      • სამოქმედო გეგმა
    • კონკურსები და ვაკანსიები
  • დამფუძნებლები
  • დირექტორი
  • ადმინისტრაციიის უფროსი
  • სტრუქტურა
  • ხარისხის უზრუნველყოფა
    • ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური
    • შეფასების სისტემა
    • შეფასების სტანდარტები
  • პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამების კატალოგი
  • ტურიზმის სკოლა
    • საგანმანათლებლო პროგრამების ხელმძღვანელები
    • მასწავლებლები
  • სამსახურები
    • ადამიანური რესურსები
    • კანცელარია და პროფესიულ სტუდენტთა რეგისტრაცია
    • იურიდიული სამსახური
    • პროფესიულ სტუდენტთა დასაქმების და კარიერის დაგეგმვის
  • პროფესიული სტუდენტი
    • შეფასების სისტემა
    • მობილობა
    • პროფესიული სტუდენტის სტატუსი
  • ბიბლიოთეკა
    • კონტაქტი
    • ელექტრონული რესურსები
    • ბიბლიოთეკით სარგებლობის წესები
    • წიგნების კატალოგი
  • იურიდიული ცნობარი
  • ტურისტული კომპანიები
    • ტურისტული სააგენტოები
    • ტურისტული საინფორმაციო გვერდები
  • გალერეა
  • კონტაქტი
  • საიტის რუკა








ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური

Print Version

საკონტაქტო ინფორმაცია

ტელ: 2988682

degree@turizmiedu.ge

 თბილისის ტურიზმის აკადემიის სასწავლო და აგრეთვე აკადემიური პერსონალის კვალიფიკაციის ამაღლების ხარისხის სისტემატური შეფასების მიზნით იქმნება ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური, რომელიც მოქმედებს მოქმედი კანონმდებლობისა და ამ თბილისის ტურიზმის აკადემიის დებულების შესაბამისად. ტურიზმის აკადემიის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური ქმნის ხარისხის კონტროლის გამჭვირვალე კრიტერიუმებისა და მათი უზრუნველყოფის მეთოდოლოგიის ჩამოყალიბებას.

  • თბილისის ტურიზმის აკადემიის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური ხელს უწყობს სწავლების ხარისხის მაღალი დონის უზრუნველყოფას სწავლის, სწავლებისა და შეფასების თანამედროვე მეთოდების (მოდულები, საკრედიტო სისტემა და ა.შ.) გამოყენების გზით.
  • ადგენს აკრედიტაციისა და ავტორიზაციის თვითშეფასების ანგარიშს;
  • მონაწილეობს თბილისის ტურიზმის აკადემიის სტრატეგიული განვითარების გეგმის შმუშავებაში და ამ მიზნით ორგანიზებას უწევს აკადემიის სტრუქტურულ ერთეულების ჩართულობას სტრატეგიული განვითარების გეგმის შემუშავებაში;
  • ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის მენეჯერს თანამდებობაზე ნიშნავს და ათავისუფლებს თბილისის ტურიზმის აკადემიის დირექტორი;
  • ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი უზრუნველყოფს სამსახურის დებულებით განსაზღვრულ ყველა ამოცანის შესრულებას.
  • ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი დეკანატის მეშვეობით, უშუალოდ წარმართავს სასწავლო პროცესის კონტროლს;
  • ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის მენეჯერს უშუალოდ ექვემდებარება:

ა) პროგრამის ხელმძღვანელი/მიმართულების ხელმძღვანელები;

ბ) პროფესიულ სტუდენტთა დასაქმების, კარიერის დაგეგმვის და საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერი;

ICU

ომედია სტუდია — ვებ დეველოპმენტი და ონლაინ საკონსულტაციო სერვისები

ვებგვერდის მესაკუთრე:
თბილისის ტურიზმის აკადემია

ვებგვერდის გაშვება:
15.04.2011

ბოლო განახლება:
2 ივლისი, 2015

სულ ვიზიტორები:
949730

© 2006–2010